Speed 2: Cruise Control vs. Speed

0 comments

6 comments

on 5/29/2010

Pop quiz, hot shot. The original vs the sequel. Which do you choose, which do you choose? Gotta go with the original, no doubt.

on 5/5/2013

Sounds crazy but I actually like Cruise Control. This is a tough decision and I'm sure the pair could easily switch places in the future on my Flickchart. I'm gonna say Speed 2 nabs it by a hairs breadth because of the immense boat crash at the end... plus it has Wilhem Defoe and Jango Fett in it.

on 2/8/2014

Slightly prefer the Original one it was that explosion going to rush hour to quick it is the second one was actually crash into the land

on 9/15/2014

I'm the first guy to defend crappy action movies from the 1990s, but Speed 2: Cruise Control is truly atrocious. Bad characters, bad plotting, bad everything. Speed obviously wins...

on 9/15/2014

Speed is one of those great 90s action movies...Speed 2 is not.

on 9/15/2014

Ya know, I really don't hate the second one. It's shitty, but it's not so shitty that it deserves all the crap it gets. It's a late-90's action movie, what did everyone expect? Given, it's a shitty sequel to one of the best action movies of the 90's, which is a big red-x anyway. But it I've seen worse. Much worse.

on 11/12/2018

Anyone that ends up picking the 2nd on here is not human.